www.mamboteam.com
 
STRONA GŁÓWNA
środa, 08 lipiec 2020
 
 
Starogard. O galerii Focus Park Drukuj E-mail
piątek, 09 maj 2008
Otrzymaliśmy e-maila z informacjami na temat ewentualnej budowy galerii Focus Park w Starogardzie. Są to informacje z - dosłownie - pierwszej ręki
Warszawa, 5 maja 2008


Współpraca i dobry pomysł receptą powodzenia

Firma Parkridge Retail Poland, jedna z najambitniejszych i najprężniej rozwijających się firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, planuje wybudować w Starogardzie Gdańskim galerię Focus Park.




Takie galerie istnieją już w Rybniku i Bydgoszczy. Każda taka inwestycja nie tylko poprawia wizerunek centrum miasta, ale zdecydowanie podnosi prestiż miejsca, pobudza jego aktywność, a w przypadku Stargardu Gdańskiego przyciągnie wielu solidnych partnerów i renomowane, światowe marki.


Inwestor, który spełnił wszystkie obietnice

Parkridge Retail Poland specjalizuje się w działalności inwestycyjnej i deweloperskiej obejmującej galerie rozrywkowo- handlowe Focus Park. Cechą charakterystyczną wszystkich obiektów budowanych przez tego inwestora jest ich doskonała, starannie wyselekcjonowana lokalizacja w ścisłych centrach małych i średnich miast oraz to, że często powstają w unikalnej, historycznej zabudowie przemysłowej.

- Każda inwestycja Focus Parki na swój niepowtarzalny klimat i charakter, silnie związany z tradycją i przeszłością miasta – mówi Jerzy Jakubiak, członek Zarządu Parkridge, pełniący funkcję Dyrektora ds. Rozwoju. - Wyzwaniem dla naszych inwestycji jest rewitalizacja zapisanych w historii miasta budynków, łączenie historii miejsca z wymogami nowoczesności. Ogromnie satysfakcjonująca jest świadomość dobrze wykonanej pracy i zrobienia czegoś pożytecznego- jak było w Rybniku i Bydgoszczy. Focus Parki mają przywracać centrom miast ich świetność, wigor i pełnię handlowo – kulturalnego życia.

Realizowane przez firmę Parkridge inwestycje w centrum miasta mają w każdym przypadku sprzyjać również interesom lokalnych przedsiębiorców.

Nie tylko bezpośredni wynajem lokali w galerii Focus Park wzmacnia lokalnych handlowców. Również oferowane przez Parkridge udogodnienia komunikacyjne związane z inwestycją Focus Park zwiększenie natężenia ruchu w centrum, spowoduje także wzrost ilości klientów odwiedzających okoliczne sklepy i butiki.


Solidni partnerzy

Dobra sława, dewelopera jakim niewątpliwie jest firma Parkridge, przyciąga do miast także renomowanych partnerów i światowe marki.

- Kompletując portfel marek dla Focus Parków w sposób wyważony łączymy brandy znane, mające silną, ugruntowaną pozycję, cieszące się zaufaniem klientów, jak np. Reserved czy Empik, z markami, które na danym rynku są nowością, ale ich koncepty zostały już sprawdzone w innym miastach - mówi Marcin Andruszko, dyrektor ds. komercjalizacji w Parkridge Retail Poland. – Warto podkreślić, że zawsze około 20% powierzchni najmu naszych galerii zajmują lokalni przedsiębiorcy.

Realizacja inwestycji pobudza także aktywność rynku pracy. W otwieranej galerii powstaje średnio od 500 do nawet 2000 nowych, kwalifikowanych miejsc pracy, w zależności od wielkości obiektu.



Galeria w Rybniku


Bliżej ludzi

Słowem, które najlepiej oddaje istotę funkcjonowania galerii Focus Park jest „bliskość”.

-Tworząc wszystkie projekty budynków galerii Focus Park, chcemy wpisywać się w architekturę i historię miasta. Chcemy być blisko w sensie przestrzennym, jak również w sensie symbolicznym - mówi Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR w Parkridge.

Podejmując działania realizacyjne, Parkridge nigdy nie poprzestaje na wybudowaniu galerii. Jego działania są zawsze znacznie szerzej zakrojone. Firma, zgodnie z zasadą „być bliżej ludzi”, angażuje się w ciekawe, lokalne inicjatywy oraz inwestycje dodatkowe. Inwestor stara się być czynnym uczestnikiem życia kulturalnego i społecznego miast, w których buduje swoje centra. Wspiera remonty obiektów społecznie użytecznych, istotnych punktu widzenia mieszkańców i władz samorządowych, aktywnie dotuje działalność sportową i kulturalną oraz stara się wspierać ciekawe projekty i animować nowe przedsięwzięcia.

W Piotrkowie Trybunalskim, należący do Inwestora, Focus Park przyjął na siebie obowiązki sponsora strategicznego piotrkowskiego klubu piłkarzy ręcznych MKS Piotrkowian Kiper. W Bydgoszczy Parkridge wsparł finansowo 10 klubów sportowych i modernizację budynku Opery Nova, w Białymstoku zaangażował się w pomoc domom dziecka, zaś w Rybniku wyremontował Plac Wolności, przystanki autobusowe i boisko szkolne, wskazane przez mieszkańców Rybnika..

- Firma Parkridge bardzo szybko reaguje na pojawiające się szanse i możliwości działania- zapewnia Magdalena Książek, Dyrektor Zarządzająca w Parkridge. - Dysponujemy wysoko wykwalifikowanym, profesjonalnym zespołem pracowników, a nowe projekty opracowujemy zawsze przy współudziale lokalnych władz. Uważamy, bowiem, ze tylko dzięki współpracy, otwartości oraz precyzyjnemu i wzajemnemu zrozumieniu swoich potrzeb i realnych możliwości, można osiągnąć prawdziwy sukces – miasta, mieszkańców, całej lokalnej społeczności i firmy.

I takie są też nasze planu w Starogardzie Gdańskim. Każda kolejna inwestycja dowodzi, ze dotrzymujemy słowa.



Galerie Focus Park często powstają w unikalnej, historycznej zabudowie przemysłowej.




W galeriach Focus Park jest też miejsce dla dzieł sztuki. Na zdjęciu obraz Olbinskiego w galerii.

Parkridge Holdings należy do czołowych firm deweloperskich w Wielkiej Brytanii. Specjalizuje się w przejmowaniu starych, zaniedbanych kompleksów i przekształcaniu ich w nowoczesne obiekty rozrywkowe, galerie handlowe czy apartamentowce. Najbardziej znane inwestycje grupy, to Marina w Brighton i Cinema Millenium w Londynie.

Firma Parkridge Retail Poland działa w Polsce od 2004 roku i zajmuje się planowaniem i budową galerii rozrywkowo-handlowych FOCUS PARK w małych i średnich miastach o liczbie mieszkańców od 80 000 do 400 000. Pierwszy Focus Park w Polsce został otwarty 5 września 2007 roku w Rybniku, kolejny - 23 kwietnia 2008 w Bydgoszczy. Następne inwestycje zlokalizowane są w: Zielonej Górze, Piotrkowie Trybunalskim, Gliwicach i Jeleniej Górze.

Parkridge Retail Poland wprowadza też inną markę - parki handlowe o nazwie MULTI PARK. Inwestycje te usytuowane są w miastach liczących powyżej 50 000 mieszkańców. Pierwsza galeria tego typu powstaje w Świdnicy

Łączna wartość wszystkich inwestycji Parkridge przewidzianych w Polsce w najbliższych latach wynosi ok. 4 mld PLN.


Dodatkowych informacji udzielają:


Agnieszka Drucis

Parkridge Retail Poland

Tel: +48 (22) 653 48 38

E-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Anna Kowalewska

RPR Group

Tel. +48 (22) 622 17 72

e-mail: Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć




 
wstecz   dalej »
 
Top! Design by Mamboteam.com! Top!